Reklamacja lub zwrot
Wybierz rodzaj zgłoszenia
Zwrot lub wymiana
Chcę odesłać produkt
Bez podania przyczyny zwrotu lub wymiany np.:
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Wymiana na inny model/kolor
Nowe urządzenie nie działa
Serwis
Chcę wysłać towar do serwisu
Na przykład produkt przestał działać w prawidłowy sposób.
Naprawa pogwarancyjna.
Naprawa gwarancyjna
Pamiętaj, aby zapoznać się ze sposobem pakowania i oznaczania przesyłki.
Skontaktuj się z nami i opisz swój problem handlowcowi, który realizował Twoje zamówienia, jeśli nie uda się go rozwiązać wypłenij formularz.
Wypełnij formularz, pamietając o poprawności danych. W tym numeru konta. Przyśpieszy to całą procedurę.
Otrzymany numer RMA wydrukuj i przyklej na paczce zewnętrznej w widocznym miejscu lub włóż do środka.
Jeśli nie możesz wydrukować numeru RMA, możesz napisać go na paczce zewnętrznej lub na kartce i umieścić ja w środku
Pamiętaj, aby nie uszkodzić oryginalnego opakowania. Nie pisz po nim, ani nie przyklejaj nic do niego. Włóż towar do kartonu zewnętrznego.
Po spakowaniu i odpowiednim oznakowaniu produktu, wyślij do nas przesyłkę.