Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny możesz od razu wypełnić formularz zwrotu. Jeśli jednak towar nie działa, lub masz inne zastrzeżenia, zawsze na początku należy skontakować się z handlowcem obsłgującym Twoje zamówienie. Sporą cześć problemów można rozwiązać bez odsyłania do nas towaru. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Zawsze na początku należy skontakować się z handlowcem obsłgującym Twoje zamówienie. Sporą cześć problemów można rozwiązać bez odsyłania do nas towaru. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
Jeśli jednak nie udało się rozwiązać problemu, należy zgłosić awarię sprzętu skorzystaj z tego odnośnika, lub w historii zamówień odszukaj właściwe zamówienie i kliknij „Zgłoś Zwrot/Reklamację”.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych przez zewnętrznego dystrybutora skontaktuj się bezpośrednio z nim.
Czym jest NUMER RMA ?
Jest to unikatowy numer Twojego zgłoszenia. Identyfikuje on twoją przesyłkę. Za jego pomocą łatwo przyjmiemy ją do magazynu, a co za tym idzie, znacząco przyśpieszy to wyminę lub zwrot pieniędzy na twoje konto. Przesyłki bez numeru RMA, nie są przyjmowane przez nas magazyn.
Na jaki adres odesłać towar ?
ACTIVESHOP, Graniczna 8B, bud. DC2A, 54-610 Wrocław, Polska
W jaki sposób poprawnie spakować towar ? (Przesyłka paczkowa)
1. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu.
2. Otrzymany NUMER wydrukuj i przyklej na wierzch paczki w widocznym miejscu lub włóż do środka. *jeżeli nie masz możliwości by go wydrukować, napisz czytelnie NUMER na kartonie przesyłki. Nie rób tego na oryginalnym opakowaniu produktu. Możesz również napisać go na kartce i umieścić w środku.
UWAGA ! Pamiętaj, by nie uszkodzić oryginalnego opakowania produktu. Przesyłki bez NUMERU nie zostaną uwzględnione i zostaną odesłane na adres nadawcy.
W jaki sposób poprawnie spakować towar ? (Przesyłka paletowa)
1. Umieść na palecie Towar zapakowany w oryginalny karton, zabezpiecz całość folią stretch, tak aby stał stabilnie.
2. Otrzymany NUMER wydrukuj i przyklej na folię stretch w widocznym miejscu lub włóż do środka. *jeżeli nie masz możliwości by go wydrukować, napisz czytelnie NUMER na kartce papieru i umieść w środku opakowaniaNie rób tego na oryginalnym opakowaniu produktu.
UWAGA ! Pamiętaj, by nie uszkodzić oryginalnego opakowania produktu. Przesyłki bez NUMERU nie zostaną uwzględnione i zostaną odesłane na adres nadawcy.
Czy muszę oznakować przesyłkę ?
Tak, należy umieścić na niej numer reklamacji, który otrzymasz po złożeniu zgłoszenia. Dopuszczalne jest również umieszczenie numeru reklamacji wewnątrz przesyłki. Pamietaj, aby nie uszkodzić oryginalnego opakowania, nie pisz po nim, ani nie przyklejaj nic do niego
Ile czasu będę czekać na zwrot środków?
Zwrot środków następuje do 14 dni od otrzymania przez nas towaru na wskazane konto bankowe. Pamiętaj, aby podczas wypłeniania formularza, podać prawidłowy numer konta
Z jakiego powodu mogę zwrócić towar?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz możliwość zwrócić towar w ciągu 14 dni od zakupy bez podawania przyczyny. Towar musi być nowy, nieużywany.
Kto ponosi opłatę za koszt dostawy ?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami koszt transportu zwracanej przesyłki ponosi Kupujący. Wysyłając towar do serwisu, również koszt dostawy leży po stronie klienta.
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co mam zrobić ?
Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera, jeśli jest ona uszkodzona, należy wypełnić formularz szkody. Formularz szkody jest niezbędny do złożenia reklamacji. Bez niego nie będziemy mogli obciążyć przewoźnika, a co za tym idzie nie będziemy mogli wymienić towaru.
Towar kupiony u dystrybutora - należy skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem. Jego dane znajdziesz na otrzymanym dokumencie sprzedaży - Fakturze lub Paragonie.
Towar zakupiony bezpośrednio w Activeshop - Zgłoszenie do 7 dni od dostarczenia towaru do swojego opiekuna
przypisanego do konta. Brak zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, uznaje się za równoważny z oświadczeniem
kupującego o odebraniu towaru bez żadnych zastrzeżeń i powoduje utratę roszczeń.
Czy mogę napisać numer reklamacji na oryginalnym opakowaniu ?
Nie, spowoduje to utratę wartości towaru, a co za tym idzie nie będziemy mogli uznać zwrotu.
Gdzie znajdę numer reklamacji ?
Po złożeniu reklamacji, otrzymasz numer reklamacji wraz z gotowym dokumentem w formacie PDF, na którym znajduje się specjalny kod kreskowy, który umożliwi identyfikację zwrotu.
Ponadto, wyślemy te wszystkie dane na twój adres e-mail. Pamiętaj, aby go wydrukować i umieścić na przesyłce, lub włoż go do opakowania. Jeśli nie masz możliwości wydruku, napisz numer reklamacji na kartce i włóż ją do przesyłki.
Czy mogę wysłać towar bez zgłaszania reklamacji/zwrotu ?
Nie, przesyłka zostanie odesłana na adres nadawcy, ze względu na brak możliwości identyfikacji.
Z Czy mogę towar dostarczyć osobiście ?
Tak, jednak należy wcześniej wypełnić formularz zwrotu/reklamacji. Pamiętaj, aby towar by prawidłowo oznakowany - Patrz punkt - Czy muszę oznakować przesyłkę ?
Z Kupiłem towar od firmy zewnętrznej, a został on wysłany z centrum logistycznego ACTIVESHOP, gdzie zgłosić zwrot ?
W tym przypadku należy skontaktować się z dystrybutorem, jego dane znajdziesz na Paragonie lub Fakturze Vat, ponieważ w tym procesie ACTIVESHOP pełni tylko funkcję logistyczną.
Jestem dystrybutorem, mój klient chce zwrócić towar, co mam zrobić ?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika, lub w historii zamówień odszukaj właściwe zamówienie i kliknij „Zgłoś Zwrot/Reklamację”. System automatycznie podstawi wszystkie niezbędne dane.
Pamiętaj, aby przekazać klientowi informacje odnośnie sposobu oznakowania przesyłki. Pod tym LINKIEM znajdziesz ulotkę, która wyjaśni Twojemu klientowi w jaki sposób oznakować towar.
Czy mogę zgłosić reklamację w Państwa siedzibie ?
Nie, należy wcześniej wypełnić formularz zwrotu/reklamacji. Towar można dostarczyć osobiście z już wypełnionym formularzem. Pamiętaj, aby towar by prawidłowo oznakowany - Patrz punkt - Czy muszę oznakować przesyłkę ?
Czy dostanę informację o przebiegu reklamacji/zwrotu ?
Tak, na różnych etapach będziesz otrzymywać powiadomienia e-mail.
Czy status reklamacji jest widoczny w panelu Moje Konto ?
Tak, w historii zamówień znajdują się wszystkie informacje na temat konkretnego zwrotu.
Jestem dystrybutorem, robię zbiorcze zwroty, czy mam wypełnić formularz ?
Tak, dla wszystkich zwracanych towarów należy wypełnić zgłoszenie. Produkty bez zgłoszenia nie będą przyjmowane na nasz magazyn i zostaną odesłane na adres nadawcy.
Czy na 1 formularzu mogę podać towary z różnych faktur ?
Tak, w tym wypadku przy każdym towarze, należy podać numer faktury. Odznacz pole "Ten produkt pochodzi z tej samej faktury" w sekcji numer 3 - Informacje o produktach.
Dlaczego mój zwrot został odrzuczony ?
1. Najczęstszą przyczyną odrzucenia zwrotu są uszkodzenia towaru. Nieprawidłowe zabezpieczenie przesyłki często powoduje jej uszkodzenie.
2. Towary, które wracają do nas bez oryginalnego opakowania nie są już towarem pełnowartościowym.
3. Minął czas 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny.
4. Towar nosi ślady użytkowania. Pamiętaj, że tylko towary nowe, w pełni sprawne mogą zostać zwrócone.
Poniżej zamiesczamy przykładowe zdjęcia, towarów, których nie mogliśmy przyjąć do zwrotu.